EXPERTISE

14 hoog in vogelvlucht

Extra marketingpower: Ik lever direct waarde en impact, combineer strategie met doen, breng structuur en snelheid in marketingprojecten, zorg voor een creatieve impuls én krijg de boel in beweging waar het vastloopt.

    • Marketingprojectleider

    • Interim marketing lead

    • Combineert strategie + uitvoering

    • Brengt structuur, snelheid en resultaat

    • Trekt vastgelopen projecten los

    • Vult tijdelijk capaciteit op

    • Denkt én doet

    • MKB en groeiende organisaties

    • Bedrijven die tijdelijk extra marketingkracht of leiderschap zoeken

    • Marketingteams met ambitie

    • Organisaties die projecten willen versnellen

    • Marketing professionaliseren

    • Te weinig capaciteit in het team

    • Snel resultaat nodig, vernieuwing

    • Tijdelijke vervanging / extra leiderschap

    • Belangrijke campagnes of projecten een boost geven

    • Campagne- en conceptontwikkeling

    • Breed inzetbaar (strategie → uitvoering)

    • Resultaatgericht: dingen echt afmaken

    • Teamplayer, makkelijk aansluiten

    • Eigenaarschap nemen

    • Problemen oplossen, kansen realiseren

    • Impact zichtbaar maken

    • Organisatie in beweging krijgen

    • Menselijk, pragmatisch, no-nonsense, met humor

    • Direct waarde leveren

    • Snel schakelen en snel begrijpen

    • Helder, gestructureerd en resultaatgericht

    • Brengt rust, energie en richting

    • Mensen en teams verbinden voor optimaal resultaat

Maak een afspraak

Rondje op de racefiets? Stukje wandelen? Koffie? Zeg het maar!

NEEM CONTACT OP

Aanpak

Kennismaking

Weg van de dagelijkse drukte, een kop koffie, een wandeling.
Vertel over je uitdagingen en ambities.

Voorstel

Op basis van je verhaal krijg je
‘De blik van 14 hoog’ op je vraag.
Heb je er een goed gevoel bij?
Dan gaan we aan het werk.

Creatie

Aan de slag om zo snel mogelijk de eerste concepten te realiseren.
Als je iets hebt om op te schieten, ontstaat momentum.

Evalueren

Afstand nemen blijft belangrijk. Daarom maken we samen ruimte om regelmatig te reflecteren op het proces en de inhoud. Zo blijf je in beweging.

Expertise.


Strategische marketing met een economische bril. Strategie en marketing moeten bijdragen aan de doelstellingen.

Ik bekijk de ervaring van je klanten vanuit alle invalshoeken én de ervaring bij je concurrenten. Zonder breed perspectief ben je minder effectief. Van de strategie tot acquisitie, van het ontwerpen van de customer journey tot marketingcampagnes.

Door deze brede combinatie van marketing, strategie en communicatie, kan ik je als ondernemer helpen om je ambities te realiseren. No- nonsense, eerlijk, tegengas en kritisch waar nodig.

Wat ik doe.


STRATEGIE
Digitale strategie, marktonderzoek, propositie-analyse, bedrijfsanalyse, procesontwerp.

MARKETING
Klantonderzoek, concurrentieanalyse, customer journey design, en de inzet van de complete marketingmix. Van plan tot executie.

COMMUNICATIE
Campagnes, propositie-ontwikkeling, aansturen van externe bureaus en je marketingteam. Allemaal in glasheldere taal, passend bij je merk.

IN OPDRACHT

Met 14hoog help ik ondernemers met het realiseren van hum ambities. Samen vooruit. Alle vraagstukken rondom marketing, strategie en communicatie kunnen opgelost worden. En dat doe ik door intensief samen te werken en snel te leveren.

Geen weken wachten tot er iets uit de hoge hoed komt, maar samen stap voor stap naar optimaal resultaat.

AD-INTERIM

Is je uitdaging niet in een losse opdracht te vatten en is er tijdelijk extra mankracht nodig? Samen bepalen we wat ervoor nodig is om je doelstellingen te behalen. Zo kun je tijdelijk extra marketingpower aan het werk zetten voor je bedrijf.

Vragen die je bezig kunnen houden

STRATEGIE

  • Wat is nodig om mijn strategische doelstellingen te behalen?

  • Welke opties heb ik om marktaandeel te winnen?

  • Welke stappen moet ik nu nemen om over 3 jaar mijn ambitie te bereiken?

MARKETING

  • Wie zijn precies mijn klanten? Wat is hun behoefte?

  • Hoe ziet de markt eruit? Wat doen concurrenten?

  • Moet ik mijn dienst/product aanpassen, of iets nieuws lanceren?

  • Met welke propositie kan ik het meest succesvol zijn?

COMMUNICATIE

  • Welke middelen en campagnes zet ik in om mijn klanten te bereiken?

  • Hoe optimaliseer ik mijn funnel?

  • Wat zet ik op mijn website?

AFSPRAAK MAKEN