
“De beste ideeën ontstaan als je in beweging bent”
14 hoog
Het marketingbureau dat jou als ondernemer vooruit helpt.
De markt verandert, het gedrag van je klanten verandert. Je concurrenten zitten niet stil.
En je wilt groeien, je ambitie achterna. Hoe pak je dat aan?
We perfectioneren jouw verhaal, zodat klanten precies weten wat ze van je kunnen verwachten.
En we helpen met je strategie en alle communicatie en tools die nodig zijn.
Onze aanpak? Wij knippen je plannen op in kleine, realiseerbare stappen en voeren deze samen met jou in hoog tempo uit. Altijd met het einddoel voor ogen.
En we blijven in je buurt, zodat feedback net zo snel gaat als jij.
Zo kom je samen vooruit.
De beste ideeën ontstaan als je in beweging bent.
14 hoog, Amsterdam Zuid, 2017. In de corporate jungle van de Zuid-as, op de 14e verdieping. Daar is het idee voor een strategisch marketing- en communicatiebureau ontstaan. Met liefde voor mooie concepten, heldere communicatie en snelheid. Lees meer
Expertise. Strategische marketing met een economische bril. De ervaring van je klanten bekijken vanuit alle invalshoeken. Van acquisitie via diverse kanalen, tot het ontwerpen van alle contactmomenten. Lees meer
De blik van 14 hoog
Je kent het. Voor je gevoel moet het anders. Je hebt plannen en ambities, maar je komt er niet aan toe. Te druk, te veel aan je hoofd. Geen ruimte om afstand te nemen. Maar soms moet je even terugschakelen om vooruit te komen.
Daar komt 14 hoog in beeld. Samen afstand nemen van de dagelijkse drukte, een kop koffie, een wandeling, of een rondje op de racefiets. Vertel over je ambities en al je ideeën. We stellen de juiste vragen en zetten je aan het denken en we luisteren.
En we komen terug met onze frisse, objectieve blik op jouw uitdagingen en kijken samen hoe we verder gaan:
De blik van 14 hoog
Wat klanten zeggen
Michiel & Wendy, 5gradenoost
“Onze gesprekken waren fijn, omdat je openstond voor onze ideeën en argumenten, maar ook kritisch durfde te zijn en weer even terug naar de basis ging. Door het op deze manier samen met ons op te pakken, werd het ook van ons zelf.
Wat ik fijn vind, is dat we nu een aantal producten hebben waar we verder mee kunnen. Die basis helpt ons om verder te gaan en om onze strategie uit te rollen.”
