Over 14hoog

14hoog is een marketing- en communicatiebureau, met een strategische blik.

Marketingvraagstukken lijken wellicht simpel, maar ze staan meestal niet op zichzelf. Zonder een goede analyse van de markt, je klanten en je ambities kun je niet de beste oplossingen creëren. Of het nu gaat om een campagne, tekst op je website, je klantpresentatie of een customer journey, ze hebben allemaal met elkaar te maken.

Met die brede blik helpt 14hoog je vooruit. Op onze eigen manier.

14hoog, Amsterdam Zuid, 2017.

Daar is het idee voor 14hoog ontstaan. In de corporate jungle van de Zuid-as, op de 14e verdieping. Aan het werk om het merk van een grote bank in beweging te krijgen. Met passie, energie en liefde voor mooie concepten, heldere communicatie en snelheid. En de wil om dat ook als eigen onderneming tot uitvoer te brengen.

Dat is 14hoog geworden, met Utrecht als thuisbasis.

Korte lijnen, scherp samenwerken, no-nonsense, creativiteit & plezier.

Ons werk

20200409_133330.jpg

5gradenoost

Voor 5gradenoost, een videoproductiebedrijf, ging 14hoog aan de slag om mee te denken over de ambities voor de komende jaren en wat daarvoor nodig is. Dat begon bij het scherp maken van ‘de pitch’. Wat vertel je over jezelf aan je klanten?

En hoe wil je aan de slag met je klanten? Dit leidde tot een nieuwe manier van werken, vertaald in een heldere customer journey met vaste contactmomenten voor de klant. En alle middelen die daarvoor nodig zijn.

www.5gradenoost.nl

Kaan’s Streamstore

Bij ABN AMRO het initiatief genomen om het eens compleet anders te doen. Te kijken hoe we een groter publiek met onze zakelijke films konden bereiken. Hoe maak je aan zakelijk Nederland duidelijk wat een sectorbank is?

Door te laten zien dat je de uitdagingen in de sector snapt en door content te maken die mensen echt raakt en die mensen graag willen delen met elkaar. De allereerste livestream-store ter wereld. Een enorm viraal succes en prijswinnend concept.

Ontwikkeld in samenwerking met Buutvrij for life, This Page en Big Shots.

Winst op alle fronten

Bij ABN AMRO betrokken bij de ontwikkeling van de campagne (ATL) over duurzaamheid, in samenwerking met N=5. Hoe maak je duurzaamheid iets dat aanslaat bij ondernemers? Dat werd ‘winst op alle fronten’. Tv, radio, online, een 360graden campagne.

Binnen het team hoofdverantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitwerking van de propositie: wat bieden we ondernemers nou precies? Wat hebben we in huis en hoe zetten we dat in? En hoe zorgen we dat er een duidelijke landingspagina is met dito proces en meetbare funnel?

Oprichter

20170730-_MG_8324-Edit-2.jpg

Kasper Stuijvenberg

  • Marketeer met een strategische, economische inborst

  • Brede ervaring in b2b marketing, van award winnende campagnes tot corporate strategie

  • Brengt verandering en beweging

“Als gepassioneerd wielrenner ken ik de kracht van het afstand nemen. Als ik op de fiets stap laat ik mentale blokkades achter, is mijn geest vrij en leef ik in het moment. En als ik lekker aan het bewegen ben, ontstaan soms de mooiste inzichten en ideeën. Dat is de basis geworden voor de aanpak van 14hoog. Samen met de klant afstand nemen en in beweging komen.”

Wanneer spreken we af?